layout by wanilijowa

piątek, 2 sierpnia 2013

175. Rodzina Topus cz. 5, Blair Topus- pobierz

dobry wieczór wszystkim! na początku podziękuję Wam za tyle nominacji do Liebster blog i nie tylko :). Jest mi niezmiernie miło, ale niestety nie bawię się w takie rzeczy :c. Ale oczywiście jeżeli coś chcesz o mnie wiedzieć, możesz zapytać na asku :) Wakacje mijają, a pogoda nam sprzyja, więc dnie spędzam na kąpielisku z przyjaciółmi. A jak już jestem w domu i się nudzę to gram Topuskami <3 Tyle się u nich dzieje! uwielbiam ich i jak na razie, jeszcze mi się nie znudzili. Są takie przeceny w sklepach, że nic tylko kupować! tak się ostatnio nakupowałam, że szok! A teraz nie nudząc zapraszam na dalszą część notki :)

Rodzina Topus cz. 5
staruszki sobie grają w ping-ponga

hehe, uśmieech

przeparkowywanie domu-łodzi

Blair lubi sobie pospać <3

płyń, płyń domku płyń!

pora na emeryturę

paczaj, kotky!

nasza Blair dorasta!

piękna młoda kobietka <3

tulaczek <3

ach ten dzień miłości!

oo, nawet kolega z liceum Blair znalazł drugą połówkę!

słodkie gołębie <3

to teraz możesz iść do pracy!

nasza Poppy odeszła ;c

ach, pierwsze nurkowanie..pod wodą jest pięknie <3

Blair rozpoczyna karierę nurka

kolejna randka <3

i kolejny krok <3

bruum!

kochany przyniósł kwiaty! <3

pora na sakramentalne tak <3

nowy look Omar'a (heheh prawie jak homar)

mrr <3

przypadkowo wyszło pięknie <3

już mąż, a Blair dopiero teraz dowiaduje się, że Omar jest syrenką ;o

"masz w sobie moc niezwykłą, możesz użyć jej gdy chcesz i w podwodnym świecie zniknąć, jakże w nim cudownie jeest! lubię pływać w oceanie nie ma granic w niiiim!"

lato @_@

bruuum 2!

powtórzę: lato @_@

lubię to zdjęcie *_*

a Ernesto żyje i ma się dobrze jak widać ;d

wodorosty dla męża (:

skarby, skarby, skarby!!

starcie z rekinem! posiusiała się :c 

ciekawe jak to się stało?

no proszę <3 

Blair Topus - pobierz

 


13 komentarzy:

  1. Jej ! Też zakochałam się w tamtym zdjęciu <3
    Blair jest taka śliczna ! Oby jej się udało Omarem : 3

    Chciałabym jeszcze kochana abyś zajrzała na mojego bloga i napisala jak ci się podoba moja propozycja na pewne wydarzenie : )
    Zaprosiłam cię do współpracy ,ale nie dałaś mi jeszcze odpowiedzi więc się upominam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Się działo! Omar jest całkiem przystojny. *-* Razem z Blair, tworzą piękną parę! Szkoda tylko Poppy :c Będzie jej brakowało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bliar jest śliczna, a Omara zmieniłaś nie do poznania ! A ten wątek z syreną świetny :D I w ciąży :) Ciekawe jaka to będzie płeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Blair i Omar, cudna para <3 Nie mogę się doczekać aż urodzi im się dzieciaczek :D
    Aww pobieram tą ślicznotkę *3*

    OdpowiedzUsuń
  5. No rzeczywiście przeceny są wszędzie <3 i dobrze. Szkoda Poppy, ale Blair wyrosła na piękną młodą kobietę, a Omar super do niej pasuje :> No i czekam na narodziny malucha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie dodatki trzeba mieć do blair? bo ja na razie mam tylko podstawe. PS.zaczęłam blogowanie ale nadal potrzebuje help'a z grafiką szablonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisz proszę do mnie na gg (numer w zakładce "tonnie") i napisz mi szczegóły

      Usuń
  7. świetnie, że Blair jest z Omarem, czekam na ich dziecko :) szkoda, że Poppy odeszła ;c cudowne są te widoki z Isla Paradiso (podwodne i nadwodne)! Myślę, że pobiorę Blair ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. "H2O Wystarczy tylko kropla" - poznałam piosenkę! Ach, zawsze uwielbiałam Cleo.
    Świetna rodzinka. Blair i Omar razem wyglądają uroczo. Ich dzieciaczek z pewnością śliczny (jak ma się takich rodziców, to się dziwić). Światełko pamięci dla Poppy [*].

    OdpowiedzUsuń
  9. H2O <3 Omar taka seksowna syrena :O Szkoda, że Popy już odeszła :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Blair jest naprawdę prześliczna <3 mam nadzieję, że razem z Omarem `stworzą` cudownego bejbusia <3 pozdrawiam i zapraszam na finely-sims.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, ja też się ostatnio nakupowałam, prawie całe kieszonkowe poszło ;o Blair wyrosła na cudną kobietkę <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe te Topuski!:D I ten cytat z H2O, wspomnienia wracają :)

    OdpowiedzUsuń