layout by wanilijowa

sobota, 10 sierpnia 2013

177. Rodzina Demon cz. 60

(c) mine. dzień dobry dziubki! fajny chłodek na dworze, dobry czas na sprzątanie, granie i słuchanie Beatlesów <3 wakacje, wakacje, dużo się nie dzieje, więc nie ma o czym nudzić. Dowiedziałam się, że tęsknicie za Demonami, więc specjalnie dla Was dzisiej będą Danonki i tak jak obiecałam reklama blogów - finely-sims, oraz jennies-sims. Nie przedłużając, zapraszam na notkę :)



Rodzina Demon cz. 60

moja mała Mabel lubi swojego Yeti <3

mamcia się cieszy, bo Mabel wychodzi <3

pora na urodziny!

Mabel Demon aka Mabel Pines <3 

lato i dzień wypoczynku!

Max dziennikarz

a Ringo zarabia na imprezie <3

bulbulbul 

Tatuś czyta Mabel <3 

zmieniamy nastrój!

dziewczynki bardzo się lubią <3

po zabawie, pora na lekcje

no przecież to jasne, że łazienka to świetne miejsce na czytanie..

a mój tato i mama piszoom!

Noreen rozwija umiejętności rzeźbiarskie

królowa moja <3

toż to Kleopatra!

jesienna odsłona Noreen <3

mamusia z córeczką <3 

hehe, tonnie kupiła akcesoria "lata 70., 80., 90. " i od razu zmieniamy wygląd <3

i duży pokój też zmieniamy!

zabawa na trampolinie!

liście!

LIŚCIE @_@

a Sally nam się starzeje <3 

To na razie na tyle, jeżeli chodzi o Demonki, pora przedstawić Wam dwa cudowne blogi:

blog istnieje od lipca, a prowadzi go miła dziewczyna o pseudonimie Laurel. Możecie poznać piękną, zabawną i interesującą historię rodziny Yellowstone. Choć to dopiero początek, możemy zobaczyć cudowny nagłówek i humor autorki, życzymy powodzenia i długiego życia na blogu!

jak dla mnie jeden z najlepszych blogów, już od samego początku rodzina Pitch zauroczyła mnie swoim wdziękiem! Jennie (autorka bloga) ma głowę pełną świeżych pomysłów. Na przykład aktualnie na jej blogu trwają zgłoszenia do ' THE BEST OF THE SIMS ™ 3  ' - BLOGGER AWARD 2013. Zapraszam do wzięcia udziału, to będzie wspaniała zabawa.

__________
jeżeli chcecie, aby Wasz blog został zareklamowany, wystarczy napisać na mojego maila: k.tonnie94@gmail.com i napisać dlaczego to właśnie Twój blog ma zostać zareklamowany :)


17 komentarzy:

  1. Gratulję zakupu ' Szalone lata 70 80 90 ' chyba przypadł ci do gustu ^__^

    Nie wiem co powiedzieć ,od tak dawna czekałam na Demonków < 3 Nowa odsłona Noreen jest bombowa ! A Mabel jest przesłodka , pewnie zostanie taka nawet jaka dorosła : D

    W odniesieniu do tego co napsałaś na moim blogu to jestem baaardzo ciekawa tej simki ! Może udostępniłabyś jej zdjęcia na tumblr ? Na pewno jest boska : 33
    No i oczywiście dziękuję za polecenie/reklamę : *

    OdpowiedzUsuń
  2. Łoo! Też chciałabym mieć te akcesoria! O w końcu Danonki<3 Jak dawno o nich nie czytałam<3 Jak zwykle świeta rodzinka, i nawet bym powiedziała - epicka! Czekam na dalsze losy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje upragnione Danonki <3 Jestem dumną matką pięknej Mabel :3 Zazdroszczę ci tych akcesoriów sama na nie poluje od jakiegoś czasu, tylko bez skutku :(

    OdpowiedzUsuń
  4. No nareszcie Demonki, czekałem na nich <3 Mabel i Noreen są super, widać, że lubią spędzać ze sobą czas! Elizabeth ładnie wygląda, a nowy salon Demonów jest świetny, nawet duchowi Abbie (?) się spodobał :D Czekam na kolejny post i pozdrawiam :) P.S. Dziękuję za rady w sprawie wysyłania simów ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za Danonki :) Czy to ja cię przekonałam do notki? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dałabyś download z noreen i bluzką mabel? tą fioletową? :P

      Usuń
  6. Danonki kochane <3 Mabel jest przeurocza, fajne te akcesoria. Chyba sobie kupię :) Czekam na kolejny post :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna piękna rodzinka! No i cudowne jest to, że mają już taką historię. Mabel będzie piękna. Duch na kanapie też wygląda fajnie! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd wzięłaś Yeti dla Mabel? :P Śmieszne jest :P A jak dorosła <3 Do TEJ pory uważałem że szalone lata są beznadziejne. Ale ty świetnie urządziłaś ten pokój!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju! *-* Nareszcie Demonki! Tęskniłam za nimi. Mabel jest poprostu urzekająco czarująca!
    Nie sądziłam, że w Szalonych Latach są takie ciekawe dodatki. Jestem pełna podziwu - pokój zwyczajnie best! Szapowa! ^-^

    OdpowiedzUsuń
  10. Danoonkii <3 Boziu jak ty pieknie kadrujesz zdjecia *-* Aww Mabel jest urooczaa <3 Jakie ma fajne wloski <3 A Noreen a kazdym wydaniu wyglada zayebiscie *3* Salon normalnie mega! :D Czekam na dalsze ich losy <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Noreen w tej jesiennej odsłonie wygląda tak ślicznie! :)

    Dodałam cię do elity na moim blogu: http://hanna-sims.blogspot.com/.
    Pozdrawiam, hanna ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wreszcie Demony <3 ale się za nimi stęskniłam! Noreen wygląda prześlicznie, a Mabel jest przeurocza! Gratuluję kupna akcesoriów, El wygląda świetnie. Chciałam bardzo podziękować za reklamę bloga ; ) pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonnie, wykonujesz jeszcze może szablony na zamówienie ?

      Usuń
    2. mi pomogła przy szablonie bo ja nie umiem.zobacz sama www.sims-serenade.blogspot.com w lewym gornym rogu masz info.

      Usuń
  13. Jeej wreszcie Demony < 333 Mabel jest przecudna. Noreen bardzo pasuje nowa stylizacja, w nowych ubraniach wygląda nieziemsko ^.^

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam :) Bardzo podoba mi się twój blog, mozesz mi powiedzieć skąd najlepiej pobierac za darmo fryzury i ubrania dla chłopaków? Zapraszam do mojego Simowego Świata :)

    OdpowiedzUsuń